1. Informacje podstawowe  

1.1.  Niniejszy regulamin określa:

  • usługi świadczone przez Mateusz Kogut ul. Słoneczna 294 , 05-506 Lesznowola,  NIP: 9223050347, REGON: 360476011, dalej „firma”,
  • zasady oraz warunki funkcjonowania serwisu internetowego działającego pod domeną www.parkingprzychopina.pl/, dalej „serwis”;
  • zasady oraz warunki na jakich osoby zainteresowane rezerwacją usług wykonywanych na parkingu, osoby korzystające z serwisu, w tym również telefonicznie, dalej „klienci” mogą dokonać rezerwacji usług za pośrednictwem serwisu;
  • zasady oraz warunki świadczenia przez firmę usług wykonywanych na parkingu
  • zasady oraz warunki na jakich firma będzie sprzedawać klientom usługi zakupione w serwisie.

1.2. Firma świadczy usługi na podstawie regulaminu.

1.3. Serwis umożliwia klientom rezerwację usług wykonywanych na terenie parkingu.

1.4. Firma oferuje swoim klientom miejsca postojowe na parkingu strzeżonym przez firmę ochroniarską zewnętrzną.

1.5. Dokonanie rezerwacji usługi za pośrednictwem serwisu, telefonicznie jest bezpłatne dla klientów.

1.6. Serwis chroniony jest prawami autorskimi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631, z późn. zm.) przysługującymi Firmie.

2. Zasady rezerwacji usług

2.1. Przed dokonaniem rezerwacji usługi za pomocą serwisu klient powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem.

2.2. Rezerwacja usługi jest równoznaczna z zapoznaniem się i akceptacją przez klienta niniejszego regulaminu, co klient potwierdza podczas dokonywania rezerwacji lub zakupu usługi.

3. Informacje dla klientów będących konsumentami

3.1.   W przypadku gdy klient jest konsumentem, zawierane z firmą umowy o wykonanie usług, zawierane są na odległość, w rozumieniu art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz.U. z 2014 r., poz. 827).

3.2. Informacje, o których klient będący konsumentem powinien zostać poinformowany przez firmę najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się na odległość umową o wykonanie usług przekazywane są klientom za pośrednictwem serwisu lub telefonicznie, przy czym firma, niezależnie od powyższego, informuje klientów, że:

  • dane identyfikujące firmę, w tym jej dane rejestrowe, adresowe i kontaktowe, zostały wskazane na wstępie regulaminu; przy czym biuro firmy jest czynne w dni robocze od godz 10 do 18, w soboty od 11 do 16
  • klienci mogą kontaktować się z firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej: parkingsloneczny@gmail.com lub telefonicznie, pod numerem telefonu 733 042 227

3.3. Szczegółowe zasady i warunki wykonywania usług przez firmę określone są w niniejszym regulaminie, dostępnym na stronie internetowej oraz na parkingu.

4. Ochrona danych osobowych Klientów

4.1. Dane osobowe wprowadzone przez klientów do serwisu, tj. imię, nazwisko, adres e-mail oraz/lub numer telefonu kontaktowego, dalej „dane osobowe”, będą przetwarzane przez firmę zgodnie z przepisami

rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”.

4.2. Mateusz Kogut zbiera dane osobowe klientów w celu wykonania usługi, w celu rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, w celu dokonywania rezerwacji lub sprzedaży usług, jak również w celu umożliwienia zawarcia między klientem a firmą umowy o wykonanie usługi, w tym umowy najmu miejsca postojowego.

4.3. Dane osobowe klientów mogą być ujawnione podmiotom świadczącym usługi w zakresie utrzymania i serwisu systemów informatycznych firmy, w tym dostawcom usług hostingu, na podstawie stosownych umów zawartych przez firmy z tymi podmiotami.

5. Okres przechowywania danych osobowych

5.1. Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania obowiązków umownych i ustawowych związanych ze świadczonymi usługami, w szczególności dla celów prowadzenia dokumentacji sprzedaży usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.

5.1. Podanie przez klientów danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu zawarcia umowy i prawidłowej realizacji usługi przez firmę

5.2. W każdej chwili klienci mają prawo żądania dostępu do treści ich danych osobowych zgromadzonych w serwisie, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa powszechnie obowiązującego albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych.

5.3. Jeżeli klient uzna, że jego dane osobowe są przetwarzane z naruszeniem obowiązujących przepisów, klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Dokonywanie rezerwacji lub zakupu usług

6.1. Klienci mogą dokonywać rezerwowania usług z wykorzystaniem serwisu poprzez sieć Internet, jak również dokonywać rezerwowania usług telefonicznie, pod numerem telefonu 733 042 227.

6.2. Korzystając z serwisu klienci określają parametry czasu, w którym chcieliby skorzystać z usług na terenie parkingu. Rezerwacja miejsca parkingowego na ten sam dzień wymaga kontaktu telefonicznego przed dokonaniem rezerwacji.

6.3. W przypadku kontaktu telefonicznego klient przekazuje informacje dotyczące czasu, w którym chciałyby skorzystać z usług, po czym firma zbiera od klienta dane, oświadczenia niezbędne do dokonania rezerwacji usług oraz przekazuje mu wszelkie informacje niezbędne do zakończenia tego procesu lub wymagane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności dane o głównych cechach usług, o sposobie płatności wynagrodzenia za usługi, jak również informacje o które zapyta klient, a które są związane z realizacją usługi.

6.4. Po zakończeniu procesu rezerwowania usług za pośrednictwem serwisu klienci otrzymają od firmy, na wskazany adres e-mail, potwierdzenie dokonania rezerwacji usług, które wysyłane jest niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 1 (jednego) dnia roboczego od dnia zakończenia procesu rezerwowania usług.

7. Obowiązki stron

7.1. Każdy wjeżdżając na teren parkingu wyraża bezwarunkową zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania jego postanowień.

7.2. Regulamin dostępny jest do wglądu w biurze obsługi parkingu, oraz na stronie internetowej.

7.3. Firma zawiera umowy najmu miejsc postojowych z klientami na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i w przepisach Kodeksu Cywilnego.

7.4. Zawarcie umowy najmu miejsca postojowego przez klienta parkingu następuje z chwilą zapłaty za korzystanie z miejsca na terenie parkingu i pozostawienia pojazdu.

7. 5. Zawarcie umowy najmu miejsca postojowego jest równoważne z przyjęciem przez klienta wszystkich warunków umowy najmu oraz zobowiązania się do bezwarunkowego przestrzegania regulaminu usług.

7.6. Parking jest czynny całą dobę przez wszystkie dni w roku. Jednakże każdorazowa rezerwacja musi zostać poprzedzona informacją o zbliżonej godzinie przyjazdu. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie czasu otwarcia parkingu, bez podania przyczyny.

7.7. Parking jest płatny, strzeżony przez zewnętrzną firmę ochroniarską.

7.8. Opłaty za parkowanie pobierane są z góry w systemie dobowym, według cennika ustalonego przez firmę.

7.9. Opłata za parkowanie naliczana jest za każdą rozpoczętą dobę.

7.10. Na parkingu obowiązują zasady ruchu drogowego

7.11. Po opłaceniu należności za parkowanie, klient podpisuje oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem, zawierające m. in. datę wjazdu i wyjazdu, godziny wjazdu i przybliżoną godzinę wyjazdu ,nr rejestracyjny pojazdu, nazwisko , których zgodność klient jest zobowiązany sprawdzić.

7.12. Każdy kierowca pojazdu korzystający z parkingu bezwarunkowo zobowiązany jest:

  • do kontaktu z obsługą parkingu w celu wskazania miejsca parkingowego.
  • pozostawienia pojazdu wyłącznie w miejscu i w sposób wskazany przez obsługę parkingu
  • zachowania szczególnej ostrożności podczas manewrowania na parkingu
  • zamknięcia pojazdu: okien, drzwi, bagażnika, uruchomienia alarmu lub innego urządzenie zabezpieczającego pojazd przed włamaniem, kradzieżą lub inną szkodą za wyjątkiem szkody spowodowanej przez innego użytkownika parkingu, za którą to szkodę bezwarunkową i wyłączną odpowiedzialność ponosił będzie sprawca zdarzenia.

7.13. Niezachowanie należytej staranności, bądź niezastosowanie się do poleceń obsługi parkingu skutkuje obciążeniem kierowcy bezwarunkową i pełną odpowiedzialnością za poczynione szkody i wyłącza odpowiedzialność firmy/parkingu.

7.14. Firma nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za:

  • utratę lub uszkodzenie znajdujących się na terenie parkingu pojazdów mechanicznych i rzeczy w nich pozostawionych
  • szkody powstałe podczas wykonywania na terenie parkingu manewrów parkowania lub wszelkich innych manewrów przez klientów parkingu
  • szkody spowodowane siłą wyższą (gradobicie, powódź, wichura, intensywne opady deszczu, itp.),
  • szkody wyrządzone przez gryzonie, ptactwo i inne zwierzęta.

7.15. Nieprzestrzeganie postanowień regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności firmy.

7.16. Faktury są wystawiane po wykonanej usłudze, dane do wystawienia faktury należy podać obsłudze parkingu.

7.17. Po wyjeździe z parkingu wszelkie reklamacje dotyczące utraty rzeczy lub jakichkolwiek uszkodzeń mogących mieć miejsce na terenie parkingu nie będą rozpatrywane.

7.18. W ramach wykonywania usługi parkingowej, firma zapewnia bezpłatny transfer klientom z parkingu na lotnisko Warszawa Chopina i z powrotem. W przypadku braku możliwości wykonania transferu firma zastrzega sobie prawo zleceniu transportu innej firmie zewnętrznej na koszt firmy/parkingu.

8. Postanowienia końcowe

8.1. W sprawach nieuregulowanych w postanowieniach Regulaminu zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.